Guten Appetit

czwartek, 16 maja 2013

Pasta z makreli wędzonej z twarożkiem i chrzanem


Błyskawiczne i smaczna pasta do kanapek. Przepis pochodzi z "30 minut w kuchni" Jamiego Oliviera. Zmniejszyłam tylko ilość soku z cytryny, bo Olivier zaszalał. Nie zmieliłam pasty na "gładko" w malakserze jak zalecał, ale rozgniotłam wszystkie składniki widelcem, także moja wersja jest jeszcze mniej pracochłonna. Odpada mycie malaksera, a pasta jest ani tak pyszna.


Składniki:

1 czubata łyżka chrzanu kremowego
300 g wędzonej makreli bez ości (1 spora makrela)
100 g serka kremowego
pęczek szczypiorku (w oryginale piertuszka)
1/2 cytryny (w orginale 2 szt.)
sól, pieprz
pęczek rzodkiewek

Wykonanie :


  • Wszystkie składniki umieścić w miseczce i dokładnie rozgnieść, następnie wymieszać widelcem. Posiekać szczypiorek, zetrzeć skórkę z cytryny i dodać wyciśnięty sok.
  • Druga opcja - wszystko umieścić w malakserze i zmiksować na gładką masę.
  • Posmarowane pastą kanapki przyozdobić rzodkiewkami, posypać resztą szczypiorku.
  • Dodatek chrzanu nadaje paście bardzo ciekawego smaku. Życzę smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się przepis? Możesz go skomentować i podzielić się ze znajomymi. Na pewno będą Ci wdzięczni i ja również:)