Guten Appetit

czwartek, 1 stycznia 2015

Żurawinowy szampan i szczęśliwego Nowego 2015 Roku!



Witajcie w Nowym 2015 Roku,

pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników mojego bloga,
przyjmijcie najlepsze życzenia na Nowy 2015 Rok.
Niech Nowy Rok będzie pełen zdrowia, szczęścia i miłości,
życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń!!!

Zapraszam do częstych odwiedzin mojego bloga, bo będą czekać na Was jeszcze ciekawsze przepisy i mam nadzieję, że będą Was inspirować do kulinarych eksperymentów i wzbogacą Waszą kuchnię  o nowe smaki!


Przepis na żurawinowego szampana:


Polecam szampana w cudnym burgundowym kolorze i o wspaniałym smaku aromatycznej żurawiny. Do przygotowania szampana użyłam syropu z żurawiny przygotowanego z przepisu zamieszczonego tutaj.
Polecam!





2 komentarze:

Spodobał Ci się przepis? Możesz go skomentować i podzielić się ze znajomymi. Na pewno będą Ci wdzięczni i ja również:)