Guten Appetit

wtorek, 26 kwietnia 2016

Pomysły na czosnek niedźwiedzi


To najlepszy jeszcze czas, by przygotować pyszności z udziałem czosnku niedźwiedziego.  Jeśli zastanawiasz się, czy warto - przeczytaj o jego super wartościach zdrowotnych tutaj. Przekonaj się, że nie tylko szpinak świetnie barwi naleśniki na wiosenny zielony kolor. Czosnek nie tylko barwi, ale nadaje również lekko pikantnego smaku. Po przepis zapraszam tutaj.
Białe szparagi podane z winegretem z dodatkiem czosnku niedźwiedziego smakują wyjątkowo dobrze. 
Czosnek niedźwiedzi bardzo podkręci smak szpinaku, a jajko sadzone przygotowane na zielonej kolderce szpinakowo-czosnkowej jest pyszne.

Spaghetti przygotowane z pesto z czosnku niedźwiedziego i orzechów włoskich to najsmaczniesze pesto jakie przygotowałam. Smakuje absolutnie genialnie. 
Jeśli zdobędziesz zielone listki, musisz koniecznie je zrobić.
Z czosnku niedźwiedziego przygotujesz smaczną zupę krem. Przepis znajdziesz tutaj.
Spätzle z dodatkiem czosnku niedźwiedziego cieszą oko pięknym wiosennym, zielonym kolorem i na pewno posmakują całej rodzinie.
Smak i zapach czosnku niedźwiedziego możesz zachować na dłużej, jeśli przygotujesz sól czosnkową. Idealnie sprawdzi się na
nadchodzący sezon grillowy.

5 komentarzy:

  1. u mnie w okolicy nigdzie nie ma czosnku niedźwiedziego, wielka szkoda. Kiedyś jadłam taką czosnkową pastę do chleba, była znakomita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, mi również trudno jest zdobyć czosnek niedźwiedzi, dlatego posadziłam w ogrodzie:) Pesto jest świetne:)

      Usuń
  2. Trudno się zdecydować. Najlepiej zrobić wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie, posadzony w zeszłym roku czosnek, idzie jak burza! Jeszcze parę dni i będzie pierwszy zbiór ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Możesz go skomentować i podzielić się ze znajomymi. Na pewno będą Ci wdzięczni i ja również:)