Guten Appetit

piątek, 24 czerwca 2016

Deser jogurtowy z masłem orzechowym


Smaczny, szybki deser dla wielbicieli masła orzechowego. Podstawą deseru jest jogurt grecki, który nadaje mu aksamitnej konsystencji, a dodek masła orzechowego pysznego smaku (na domowe przepis tutaj).
Jogurt grecki to świetna baza do tworzenia błyskawicznych, dietetycznych deserów o różnorodnych smakach, w zależności od dodatku. Cudowny również z domową nutellą lub np.tahini.  Do dzisiejszego dodaj ulubione ciasteczka - u mnie oczywiście amarettini - sezonowe owoce jagodowe i deser gotowy.

Składniki na 2 pucharki:
350 g jogurtu greckiego
2 łyżki masła orzechowego
10-12 ciasteczek amarettini
2 łyżki ksylitolu/miodu/cukru lub wg uznania
borówka amerykańska

Wykonanie:
  • jogurt wymieszać ze słodzikiem i masłem orzechowym 
  • na dno pucharków wyłożyć ciasteczka, następnie jogurt naprzemiennie z jagodami
  • przed podaniem schłodzić w lodówce Przed podaniem ozdobić listkami mięty
                                                                 SMACZNEGO !


12 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie i apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny deser. Z pewnoscia skorzystam z Twojej propozycji:-). Deser wyglada mega apetycznie;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo atrakcyjnie! a to przecież przy deserach równie ważne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak, w końcu je się również oczami:)

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Możesz go skomentować i podzielić się ze znajomymi. Na pewno będą Ci wdzięczni i ja również:)