Guten Appetit

piątek, 2 września 2016

Smoothie Bowl


Smoothie Bowl, czyli smoothie serwowane w miseczce, bardzo gęste dlatego jedzone łyżeczką.
Ze względu na konsystencję i dodatek całych owoców posiada potrójną moc. To świetny zastrzyk energii od samego rana, istna bomba witaminowa.
Daje również spore możliwości tworzenia kreacji. U mnie mango zmiksowane z gęstym mlekiem kokosowym w towarzystwie jeżyn i borówki amerykańskiej. Pycha!

Składniki na 2 miseczki:
1 mango
1/2 puszki mleka kokosowego
jeżyny
borówka amerykańska

Wykonanie:
  • mango obrać, odkroić miąższ od pestki, następnie zmiksować z gęstą częścią mleka kokosowego
  • mango rozłożyć do miseczek. Przybrać dowolnymi owocami jagodowym

                                                                  SMACZNEGO !



6 komentarzy:

  1. Wyglada rewelacyjnie! Miseczka zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Dokładnie, porcja zdrowia w miseczce:)

      Usuń
  2. Moje ulubione mango w roli glownej:-). Polaczenie tych smakow musi byc super smaczne. Czekam az moje mango sie dojrzeje:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że smaczne:) Też uwielbiam mango!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że się skusisz:)

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Możesz go skomentować i podzielić się ze znajomymi. Na pewno będą Ci wdzięczni i ja również:)